fbpx

כך תשווקו את הפרויקט החדש שלכם בדרך הטובה ביותר

שיווק פרויקט מגורים חדש כולל מספר שלבים וטקטיקות כדי להגיע לקונים פוטנציאליים ולהציג את נקודות המכירה הייחודיות של הפרויקט, לכל פרויקט יש את נקודות החוזקה וכמובן את קהל היעד המתאים אשר עליהם אנו צריכים לבסס את מהלך השיווק שלנו לפרויקט המגורים הספציפי שאותו נרצה להכין לשיווק.

 

כמה דרכים יעילות לשווק פרויקט מגורים חדש הן:

מיתוג מכוון מטרה: זה כולל יצירת לוגו, אתר אינטרנט ותדמית מותג כוללת המשקפים כולם במדויק את החזון והערכים של הפרויקט, תוך הצגת חוזקות החברה המבצעת ויתרונות השוק.

שיווק, שיווק ועוד פעם שיווק: במישור הטכנולוגי התהליך כולל יצירת חשבונות מדיה חברתית, הצגת מודעות ממוקדות וביצוע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש הרלוונטיים. במישור הישיר יש להבין היכן קהל היעד שלנו נמצא ולפרסם שם במדויק כמו: שלטי חוצות, עיתונות מקומית, ימי קידומי מכירות, ערוצי רדיו מקומיים ועוד… בפרויקטים בסדר גודל עצום אשר קהל היעד הינו בטווח גיאוגרפי נרחב נמליץ לשווק גם בערוצי הטלוויזיה השונים לצורך הגדלת החשיפה.

הצע תמריצים: על מנת ליצור באזז ולהגדיל מכירות הצע מבצעים מיוחדים, הנחות או תמריצים אחרים לקונים מוקדמים על מנת להתחיל להעלות את קצת המכירות עוד בתקופת הSALE-PRE דבר אשר יגרום ללקוחות הבאים בתור להבין שקצב המכירות הינו גדול מהרגיל ובכך

השתמש בכלי הדמיה מתקדמים: כלים כמו הדמיות מכר תלת ממדיות וסיורי נכס וירטואליים יכולים לעזור לקונים פוטנציאליים לדמיין את הפרויקט ולקבל הבנה טובה יותר של חלוקת המרחבים, השירותים והגימורים בפרויקט המגורים המדובר.

ימי קידום מכירות: אירוח אירועים וימי קידום מכירות יכולים לעזור לך ליצור קשר עם קונים פוטנציאליים וליצור תחושה של קהילה סביב הפרויקט.

באזורים מסוימים בארץ תחושת הקהילתיות הינה מפתח בתהליך המכירה וכן הפקה של ימי קידומי מכירות מראה לקהל היעד אחד את השני ואת רצינות החברה היזמית, זה לצד "הייפ" של מכירות שנסגרות בפועל בימים האלה מייצר תחושה של FOMO ( Fear of Missing Out) אצר הרוכשים אשר אינם רוצים לאבד את העסקה המדוברת שאנו מציאים.

שותפות עם עסקים המתמחים בתחום השיווק: לחברות המתמחות בתחום שיווק פרויקטים יש יתרונות רבות שכן חברה יזמית מעסיקה אנשי מכירות אך לרוב הם אנשי מכירות ולא שיווק, אלו אותם אנשים אשר מנסים לבצע את המכירה בתהליך חד פעמי של קבלת ליד- ניסיון מכירה ומגדילים לעשות בביצוע שיחה חוזרת ולא תוך הבנת כל הכללים שהזכרנו לעיל, חברות השיווק פועלות אסטרטגית מול קהל היעד ויודעות להגיע לקהל נרחב יותר וממוקד יותר תוך שיתוף פעולה עם גורמי תיווך ושיווק מקומיים ופתיחת מעגלי קשרים מול אנשי מפתח מקהל היעד.

 

על ידי יישום אסטרטגיות אלו, והטמעת תהליכי עבודה ברורים ומסודרים תוכלו גם אתם לשווק פרויקט חדש בהצלחה ולהתפנות בנחת למציאת הפרויקט החדש הבא שלכם.

שתפו:

קריאה נוספת

WhatsApp chat
דילוג לתוכן